FEMEIE SAU MAICA - La multi ani in dumnezeire!

Mi s-a intamplat in ziua de 8 septembrie. Nasterea Maicii Domnului. Am iesit in graba sa cumpar paine.

Vecinul meu, un batran de peste 80 de ani, care locuieste in una dintre singurele case care au mai ramas in picioare in partea asta de oras, se plimba prin curte.

Au oamenii batrani un mers al lor in zilele de sarbatoare, de parca simti toata linistea crestinului lasata de Dumnezeu. Si ochi, si maini, si trup, toate imprastie o pace dumnezeiasca, nepamanteana.

Vecinul meu a ajuns la gard, s-a oprit si mi-a spus soptit, dar l-ai fi auzit si de la zeci de metri: LA MULTI ANI!

Am zambit, mi-e drag vecinul meu, si am spus la fel de incet: Multumesc, dar nu ma numesc Maria.

S-a luminat la chip, a ridicat privirea spre cer, intr-o sfanta complicitate cu Dumnezeu, si mi-a spus simplu: Da, dar esti Maica!

Mi-au dat lacrimile!

Ziua Nasterii Maicii Domnului e Ziua Mamei, a misterului nasterii, a infaptuirii ca Om!

LA MULTI ANI, FEMEIE, de 8 martie!

Acum mi-e foarte clar ca ziua mamei trebuie cinstita cu adevarat pe 8 septembrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Evgheni Vodolazkin - LAUR. "Calea ta e grea, căci istoria dragostei tale abia începe"

"Laur" poate fi deopotrivă cartea vindecătorilor și a celor vindecați. "Laur" poate fi, asemenea, cartea inițierii. Î...